piątek, 22 lipca 2011

Petycja w sprawie powrotu Rozalindy10

Specjalnie zmieniłam datę. Wiem, że nikogo nie można zmusić, ale naprawdę - w lutym przyszła i w marcu odeszła wspaniała Dziennikarka - Rozalinda10. Pisała naprawdę rewelacyjnie, jednak... nie chce już tego robić. Ja to rozumiem jak najbardziej, ale naprawdę, głównie ja, roch99 i roszczochraniec99 tęsknimy, reszta także. Skoro masz czas na resztę blogów...

A zatem, przechodzę do rzeczy. Kto chciałby, żeby wróciła, niech doda komentarz do tego posta. Musi się podpisać imieniem pandy na Panfu, albo imieniem, jeśli nie posiada pandy. W komentarzu niech napisze chociażby: "Chciałbym jej powrotu" albo może dłużej.

Zbiorę głosy i zobaczy się. A więc, klawiatura nie gryzie! Wystukajcie prośbę, byle szczerą! Jesli nie chcesz powrotu, to nie dodawaj komentarza.

DN Miskab10

5 komentarzy:

  1. ja bym chciała aby roza wróciła była wspaniałą dziennikarką
    panfunia118

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo,bym chciała,żeby Rozalinda10 wróciła ponieważ była wspaniałą Dziennikarką i jest moją dobrą koleżanką.Bardzo interesująco pisała wszystkie artykuły i jeszcze raz chciałabym,żeby powróciła.
    Z poważaniem
    roch99

    OdpowiedzUsuń
  3. Och!Chciałabym tylko,żeby Rozalinda10 wróciła,strasznie ją lubię.
    roszczochraniec99

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozalindo, nie myśl, że to nachalne, ja po prostu chcę pokazać Ci, ile osób za Tobą tęskni. Nie chcesz - nie wracaj, ale po prostu... nieważne.

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)