czwartek, 27 grudnia 2012

Co ma sugerować taka nazwa?

Witajcie, Pandy! Dzisiaj, spokojnie przechadzając się po Panfu, zauważyłam Pandę. Była zupełnie goła i miała czerwone futerko. Jej nick brzmiał... Kilerka. Z jaką myślą ta Panda wybierała taką nazwę? Co ona sugeruje? W końcu wiem kim jest Kiler. Dlaczego Pandy są takie bezmyślne? Taka Panda, najwyraźniej czuje się z tym dobrze. Ja nigdy w życiu nie pomyślałabym o czymś takim. Dlaczego tak zrobiła? Widać naprawdę nie myślała o tym wybierając nick dla Pandy, zakładając konto. Nie wiem czy taka Panda ma przyjaciół i z czego wynika jej wybór. Miejmy nadzieję, że inne Pandy będą bardziej rozsądniejsze od tej napotkanej przeze mnie.

~Dziennikarka Lovercia

3 komentarze:

  1. Sam nick o niczym nie świadczy, może po prostu panda lubi film "Kiler", albo nie miała pomysłu na nick. Moja koleżanka (była Dziennikarka, nie powiem która) zrobiła sobie drugą pandę i nazwała ją HamXD.
    Miskab10
    PS A przyjaciół Kilerka na pewno nie będzie mieć, jeśli będzie się ją obsmarowywać na blogu bez powodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. @miskab10, musisz się zawsze mnie czepiać? Kiedy ty piszesz jakieś posty od pandach, o ich złym zachowaniu, zawsze wskazujesz na nicki. I to jest w porządku?

    PS.: Oczywiścię, nie mam zamiaru się z tobą kłócić :)

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)