piątek, 14 grudnia 2012

Tło prezentu i tęczowe łóżko

Idąc dziś do Igloo, możemy zauważyć, że Ciastek już nie ma na sobie stroju wróżki. Już nie zaliczymy gafy typu "Dzień dobry, pani Ciastkowa" :D W każdym razie rozdaje nam w prezencie tło prezentu. Nie nadążam już ze zmiana aktualnych teł! Wygląda tak:












Jak widać na zdjęciu, mam już 857 dni na Panfu! To: 2 lata, 4 miesiące i 4 dni. Sporo :) Znam już naszą wyspę jak własną kieszeń, przeszłam wszystkie misje, większość dotychczasowych zadań tygodniowych, nabyłam sporo rzeczy, znam wszystkie miejsca i Panfu - VIP-y oraz postacie złe. 2010 rok, gdy tu przybyłam - to były czasy! Mam także sporo przyjaciół. To bardzo ważne :)
Ach, zapomniałabym! Dziś Maszyna Niespodzianek rozdaje nam bardzo fajne tęczowe łóżko :)












W takim można się budzić codziennie z radością (nawet o 6 jak ja), a miejsce jest dla dwóch pandek ;)
Dziennikarka miskab10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)