wtorek, 29 listopada 2011

Gazetka Dziennikarzy,dalszy ciąg kradzieży i nowe meble

Hej Pandy!
Dziś są nowe meble!

Idealne, jeśli chcecie mieć zimową chatkę!
Poza tym od czwartku możecie wreszcie otwierać Wasze skarpety z prezentami adwentowymi! Jeju, jak ja się nie mogę doczekać!!!!!!! Nie wiem,jak przeżyję środę!!! Jeśli zbierzemy wszystkie prezenty, otrzymamy narty, na których będziemy mogli śmigać po ośnieżonym Panfu!!! W zeszłym roku nie udało mi się otrzymać nart, a wcześniej mnie na Panfu nie było, muszę przyznać, więc teraz codziennie będę biegać do igloo i zabierać prezent!


I wiecie co, odkryłam coś. Przeprowadziłam dokładne śledztwo co do tej kradzieży. Znalazłam taki wpis w Dzienniku Maxa i Elli:
Nawet Bookworm wygramolił się ze swojej jaskini i razem z nami ogrzewał się przy kominku. Szybko jednak znowu sobie poszedł – podobno chciał podlać jeszcze swoje kwiatki i takie tam… Profesor Bookworm jest czasami naprawdę dziwny! Usiedliśmy potem na naszych ciepłych futrach, gdy nagle jedna Panda krzyknęła: “Jedna skarpetka zniknęła! Ktoś ukradł jedną skarpetkę!!!”
I co wnioskujecie? Ja myślę,że to prof. Bookworm - nasz dziwny daltonista. Hmmm, właśnie, daltonista. Macie jakieś przypuszczenia lub podejrzenia? Piszcie w komentarzach.
Aha, i chciałam jeszcze powiedzieć, że mamy zamiar zacząć wydawać gazetkę. Oto jej pierwszy numer:














Dziennikarka miskab10

2 komentarze:

  1. Jejku! Jaka ty jesteś bystra! No oczywiście, że to Bookwoorm! Nie wpadłabym na to sama! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak robisz, że twoja panda mruga okiem?

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)