niedziela, 1 stycznia 2012

Nowy rok 2012!


Hej Pandy!
Szczęśliwego Nowego Roku!!!!
Jak spędzacie Sylwester?Ja i roszczochraniec99 przyszłyśmy na noc do roch99.Właśnie wypaliliśmy zimne ognie.Jak już Wam kiedyś wspominałam,mieszkamy z roch99 dom w dom,więc poszłyśmy się przejść i zobaczyć fajerwerki.Takie dziewczyny,które mieszkają na końcu naszej ulicy,działały nam co nieco na nerwy,ponieważ same odpalały petardy,fajerwerki i coś rzucały w trawę,a za chwilę właśnie w trawie wybuchał fajerwerek.Cóż...trzeba żyć!
Muszę również przyznać:w tym roku było chyba ze dwadzieścia razy więcej odpalanych fajerwerków oraz petard.Wszystkie takie piękne,kolorowe...Zwłaszcza puszczane za kościołem i wieżowcem obok nas.Skoczyłyśmy z roch99 po mój nowiuteńki aparat fotograficzny,który dostałam na Gwiazdkę.Ma 16,1 megapixela i mnóstwo opcji.Można kręcić nim filmy w jakości HD!Jednak fotki nie wyszły,zwłaszcza takich złotych balonów lecących w powietrzu.Myślałyśmy na początku,że to petardy lub odpalające fajerwerki.Oj,ale się rozpisałam!Muszę dać już roch99 i roszczochrańcowi99 coś napisać.
Ale ta nasza miskab10 się rozpisała.Ogólnie cieszę się,że miskab10 i roszczochraniec99 przyszły do mnie na noc.Przed odliczaniem Nowego Roku i pokazem fajerwerków urządziłyśmy sobie niezły maraton filmowy.Oglądałyśmy nasz ulubiony serial P jak Panfu,również kulisy serialu i ramówki.Oddaje głos roszczochrancowi.
A teraz tak dziwnie się czujemy być rocznikowo o rok starsze,ja i roch99 mamy rocznikowo 13 lat,a miskab10 12 lat.Siedzimy sobie wygodnie na łóżku roch99 i zajadamy sobie w trójkę murzynka(sama go upiekła roch99) i pleśniaka.Robimy jeszcze konkurs,która z nas dłużej wytrzyma bez spania.
To tyle z Sylwestrowej Nocy!!!
Dziennikarki:
miskab10,roch99,roszczochraniec99














PS Post ten dodajemy między godziną 12:40 a 1:25.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)