niedziela, 15 stycznia 2012

Wywiad z Sakie


Hej Pandy!
Wczoraj przeprowadziłam wywiad z pandą o imieniu Sakie. Oto i wywiad:
roszczochraniec99:Hej!
Sakie:Hej!
roszczochraniec99:Ile jesteś dni na Panfu?
Sakie:Jestem 253dni na Panfu.
roszczochraniec99:Jakie jest twoje ulubione miejsce na Panfu?
Sakie:Hmmm...Jezioro
roszczochraniec99:A dlaczego?
Sakie:Bo można tam zjeżdżać ze zjeżdżalni.
roszczochraniec99:Czemu się nazywasz Sakie?
Sakie:Nazywam się Sakie, bo pewnego dnia bardzo mi się spodobało imię Sandra.I tak się przyjeło.
roszczochraniec99:Czy wygrałaś jakiś konkurs lub Eksperta Tygodnia?
Sakie:Tak.Eksperta Tygodnia, którego pytanie brzmiało: Co widzi Kamaria w kryształowej kuli?
            Odpowiedziałam:Marzącego Napasapę.I wygrałam.
roszczochraniec99:Super
roszczochraniec99:Czy masz swojego bloga?
Sakie:Miałam, ale teraz to nie moja bajka
roszczochraniec99:To bardzo dziękuję za wywiad.
Sakie:Proszę bardzo.
roszczochraniec99:To, wtedy pa!
Sakie:Pa!Pa!








To tyle na dziś
 Dziennikarka roszczochraniec99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)