czwartek, 26 stycznia 2012

Lemoniada,lemoniada i co jeszcze?

Hej Pandy!
Dziennikarka karunia111 napisała już o lemoniadzie. Jednak obecnie u mnie się wyświetla 51% kontenera zapełnione. Nie chce mi się robić fotki ;D
Poza tym, karunia111 i Luna_Luna wyszły z mojej chatki przed chwilą. Miałyśmy niezły ubaw! Ponieważ od dzisiaj można zamieniać pandy w żaby i ślimaki, wykorzystałyśmy to prawie natychmiast:


















Fajne te żabki xD No nic,potem grałyśmy w butelkę. Raz wypadło na mnie. Wybrałam wyzwanie. Musiałam iść do miasta i krzyknąć, że kocham karunię111 i Lunę_Lunę:













Ach, mimo tego nowego, dosyć brzydkiego paska i menu akcji, jest fajnie na tym Panfu... I poza nowymi sylwetkami.
Jakby ktoś nie wiedział, jak zamienić pandę w żabę, to:
1. Klikamy na "Rzuć"
2. Najeżdżamy myszką na pisklaka.
3. I klikamy na żabkę. Obok mamy ślimaczka.
Rozpisałam się bardzo. Aaaaach, od jutra u mnie ferie!
Luz i święty spokój!
Dziennikarka miskab10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)