niedziela, 29 lipca 2012

Czarny mrok...

Dziś,gdy poszłam do Kamarii,czarodziejka cały czas przepraszała za to,że wakacje się nie udadzą przez te chmury.Za to ja na to,że przecież to nie twoja wina Kamario.
Później poszłąm do Portu odpłynęłam motorówką na Wyspę Piratów.Po czym zauważyłam,że czarne chmury się rozprzestrzeniły na całą Wyspę Piratów.Mam nadzieję,że te paskude chmury nie przejdą,aż na główną Wyspę Panfu,bo wtedy by już byłby koniec naszych słonecznych wakacji,ale jeśli ktoś chce to może przejść się na Plażę i posłuchać sobie muzyki Lenny'ego,by się odprężyć.
Ale mam plan jak przewiać te straszliwe chmury,po prostu trzeba zrobić tornado i byśmy może przemieścili gdzieś te chmury.A jeśli ma cie jakieś inne pomysły piszcie w komentarzach.

















Prosto z Wyspy Piratów pisała
Dziennikarka roch99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)