poniedziałek, 16 lipca 2012

Do Seby1012 - warunek

Własnie wróciłam z wakacji, postanowiłam więc napisać wreszcie. Powiem tak: Seba1012, gdy zobaczyłam Twój próbny artykuł, postanowiłam, że będziesz u nas pisał warunkowo. Spokojnie. Po prostu napisz 5 artykułów, które muszą w całości przestrzegać Zasady Pisania oraz to (od 9 do 19 linijki). Nie musisz ich pisać w określonym czasie, możesz kiedy chcesz. Umowa stoi? Dobrze, mam nadzieję, że się nie zniechęcisz. Chciałabym tylko, żeby Dziennikarze piszący tutaj pisali artykuły takie jak roch99 czy evelca.
DN Miskab10

Jeśli ktoś nie za dobrze pisze, może kręcić filmy - o nowościach, sensacyjne... Nagroda: Filmowiec Roku + jeśli film ciekawy, punkt. Zachęcam!

2 komentarze:

  1. Uważam, że każdy zasługuje na docenienie. Nie tylko oni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja doceniam Wasze starania, ale Dziennikarze są jak szkiełko, które zamierzam szlifować, by stało się diamentem :)

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)