poniedziałek, 2 lipca 2012

Tłumy pand


Dziś moją uwagę zwróciło zachowanie pand. Każda panda będąc w mieście, próbuje ogłosić jakiś komunikat. Przepychają się pandy, tylko po to, by ich ogłoszenie było widać. Jedna panda krzyczy: ''Szukam chłopaka, chętni do mnie'', następna krzyczy: ''Siukam mami'', jeszcze inna ''Zapraszam do mnie! Będzie świetna impreza''. I teraz trzeba się zdecydować do kogo pójść. Oj! Trudny wybór. Najlepiej to zostawić w świętym spokoju i do nikogo nie pójść. Poczekać na następne ogłoszenia. Następne są gorsze: ''Jestem prostyt.... jak ktoś chce to do mnie'', ''Szukam faceta do s....''.
Lepiej na takich cwaniaków uważać. Nie wiadomo co mają złego na myśli. Według mnie najrozsądniej by było postąpić tak, pójść w jakieś spokojne miejsce. I już o wiele lepiej.
















To tyle na dziś
Dziennikarka roch99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)