poniedziałek, 7 stycznia 2013

Hacki i cheaty - czy to bezpieczne?

Wiele Pand wykorzystuje hacki i cheaty na Panfu, np. do Pando-monet, Złotej Karty itp. Takie osoby myślą, że jest to w porządku. Inni sądzą, że nie. Otóż takie "zabawy" są nielegalne (mówiąc o ZP). W końcu każdy wie, że Złota Panda jest płatna, a jeśli my ją sobie "robimy" za darmo to tak jakbyśmy ukradli coś ze sklepu.
Szczerze, mówiąc widziałam filmiki na YouTubie, takie jak np.: "jak zrobić ZP za darmo (panfu.pl)". W komentarzach jedna osoba powiedziała, że ten trik działa tylko na raz (na jedno zalogowanie). Kolejnego dnia wszystkie funkcje znikną. Ale "lepszy rydz niż nic" (napisała). Ja nie wiem czy taki rydz to jest napewno dobry.
Patrząc na pandy z milionami Pando-monet na koncie jakoś nie zazdroszczę im. Przecież wiadomo, że normalnie żaden gracz nie zdobędzie tylu monety własną pracą. Do tego wykorzystuje się również cheaty. Może nie jest to nielegalne, ale chyba nie po to są na Panfu gry, aby hackować Pando-monety.

(na obrazku możemy zobaczyć "rekordową" ilość monet)

Ja jestem jednak na dystans z takimi programami do hackowania gier. Wiadomo, że grozi nam przy tym usunięcie konta...

Dziennikarka Lovercia

1 komentarz:

  1. Dobrze piszesz Loverciu. Teraz coraz częściej na Panfu stosuje się coś takiego. Ja, tak jak ty nie korzystam z nich i nigdy nie będę z takich programów korzystać. Wole uczciwie zbierać Panda-monety.

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)