sobota, 19 stycznia 2013

Tajemnicze przejście do starego Panfu

Drogie Pandy!
Dziś od Curley'a dostaliśmy następną wskazówkę jak się dostać do starego Panfu.Tym razem brzmiała ona tak:"Sekretne drzwi są niedaleko miejsca,w którym morski wiatr dmucha w żagle".















Na początku skojarzyłam Plażę, ale przecież statki z żaglami nie wypływają z Plaży. Więc później domyśliłam się, że chodzi o Stary Port i szybko się tam udałam. Drzwi znajdywały się w dziwnej skrytce obok Baru Piratów.

Weszłam przez tajemnicze drzwi i po chwili ujrzałam stare Panfu. Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam te wszystkie stare miejsca. Więc chwilkę spędziłam w starym Panfu i później udałam się do nowego Panfu.
Do usłyszenia
Dziennikarka roch99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)