piątek, 11 stycznia 2013

Strajk ws. dłuższych godzin czatu urządzony przez pandy

Wczoraj około godziny 19:40, 19:50 zauważyłam grupkę pand strajkujących w Mieście.
Strajk odbywał się ws. dłuższych godzin chatu. Powoli, pandy przyłączały się, ale i tak nie było ich za dużo, około 5, 6 pand.

Myślę, że chat do godziny 20:00 jest całkowicie odpowiedni. Małe pandy nie powinny ślęczeć po nocach przed komputerem. Cieszmy się z tego co mamy. Chat mógłby być przecież otwarty do 19:00, albo 18:00.

Myślę, że taki strajk da niewiele.

Dziennikarka Lovercia

4 komentarze:

  1. Loverciu, ja też czasami zauważam takie Pandy. Uważam, że godz. 20 to odpowiednia godzina do zamknięcia chatu. Jednak według mnie moderatorzy powinni otwierać czat w tygodniu trochę wcześniej. Np. od 11, lub 10:30. Uważam tak ponieważ czasami niektórzy idą do szkoły na późniejszą godzinę i przed szkołą chciałyby trochę poczatować na Panfu jednak czat jest wtedy zamknięty.
    Pozdrawiam
    Biegacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Biegaczu, masz rację. Również bym chciała aby chat był otwierany wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że chat powinien być otwarty w godzinach 8:00 - 21:00. Bo np. roch99 ma dużo lekcji i nauki, a próćz tego kilkugodzinne treningi codziennie, a jak wchodzi na Panfu i ma ochotę poczatować - to chat już zamknięty. Ja też tak czasami mam, że nie mam czasu wejść wcześniej i chcę z kimś porozmawiać. Powinno tak być, że do lat 10 np. chat jest krócej, a potem do 21:00.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała. Chociaż ja zdążam i jest jeszcze dużo czasu, ale... kiedy będę starsza i będę miała więcej lekcji, nie będę mogła już czatować :( A to, że zamykają chat 0 godzinie 20.00 jest moim zdaniem odpowiednie :)

    ~ Hermiona84

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)