czwartek, 21 czerwca 2012

Przypomnienie do Dziennikarzy oraz spotkanie!

Kochani Dziennikarze, jestem zawiedziona waszym pisaniem. Nie, nie, nie wszystkich. Evelca pisze wprost wzorowo, bardzo ciekawie piszą także roch99 i roszczochraniec99 - jednak prosiłabym o odstępy po znakach interpunkcyjnych. Podobało mi się bardzo pisanie Larkany i Rozalindy10, jednak nie chcieli tu pisać - nikogo nie zmuszam. Mam jednak trochę zastrzeżeń do Ozalii i Adika_Ciby. Ozalio, nie martw się o plagiat - to Ci z góry mówię, bo po co pisać oddzielne artykuły na ten sam temat na dwa blogi? Zaś Adik... widzę, że na pewno nie chcesz zostać Dziennikarzem Roku. Liczy się to za ilość Artykułów z Gwiazdką, nie tylko za zwykłe. Czy to tak trudno dodać do artykułu etykietę "Dziennikarz Adik_Ciba", "News", czy "Drzewo"? Etykiety są już użyte, wystarczy, że zaczniesz wpisywać w okienku Etykieta, a pojawiają Ci się. Czerwiec to ostatni miesiąc, w którym naliczam podobne artykuły do rankingu! Czionka - Arial. Tak przy okazji, pisze się "poszedłem", "doszedłem", a nie "poszłem", "doszłem". Proszę. Ciągłe powtórzenia językowe.
I przypominam, piszemy jako Pandy, mieszkamy w chatkach na drzewie, mamy różnokolorowe futerko, wyobrażamy sobie, że np. cisza nocna to zamknięcie chatu, używanie dużych liter to krzyk, moderatorzy nie istnieją dla nas! Wpływ na Panfu ma: magia Kamarii i Evrona, Ella, Max i inne Pandy piszące blogi (gazetki), Troy i Bruno przygotowujący jedzenie, znany zespół Smashing Pancakes, pomagająca zwierzętom Eloise, podróżnicy Carl i Jay Pea, leczy nas Dr. Feelgood, szyje nam ubrania Lili Panphung, Manfred (Manny) buduje nam wszystko, chatki, igloo zimą... Zachęcam także do dodatkowej aktywności, tzn. do pisania instrukcji dla początkujących albo do Księgi Przygód... Nawet jeśli już są, to można dopisywać! Piszcie np. jak zrobić okrągły napis, jak przechylić napis, zdjęcie, i inne graficzne oraz blogowe porady!
Naprawdę, bardzo bym się ucieszyła, gdybyście się do tego stosowali. Tak przy okazji, widzę, że większość z Was chyba w ogóle nie czytała Regulaminu i Zasad Pisania! jeśli nie, to prosze zajrzeć do zakładki "O Nas" i przeczytać!

Jeszcze jedna bardzo ważna sprawa, otóż w poniedziałek odbędzie się spotkanie Dziennikarzy! Spokojnie, nie będę Was obrugiwała, ma to być miłe spotkanie. Spotykamy się w poniedziałek 25 czerwca 2012 roku o godzinie 18:00 na Pandaguay, na Sali Gimnastycznej (drzwi po prawej na Stadionie!).

Musimy ustalić też, może zrobimy drużynę sportową? Nie myślcie, że to plagiat, itd. tylko chodzi o to, żebyśmy się co jakiś czas spotykali (inni Dziennikarze też mogą ustalać terminy), drużyny nie byłyby podzielone, bo czapeczki dostaje się losowo, gralibyśmy wspólnie nie tylko w piłkę nożną, ale i w Hot Boom i w 4 Boom, oraz Papier Kamień Nożyce? Przeważnie w nogę i Hot Boom, a regularnie odbywałyby się również turnieje gier w parach. Co jakis czas byłyby terningi, a mecze obu gier z piłką byłyby np. co miesiąc? Zgadzacie się? Proszę Dziennikarzy oraz Czytelników o swoje opinie oraz zapisywanie się w komentarzach albo na czacie na dole strony, ok?

DN Miskab10

2 komentarze:

  1. Miskab postaram się na jutro dodać etykiety.
    I będę starł się dodawać i nigdy nie zapominać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko. Byłoby super. Kto wie? Może będziesz Dziennikarzem Roku? Etykiety pododawałam za Ciebie, ale mam nadzieję, że od teraz nie zapomnisz.

    A Adik, zapiszesz się do drużyny? Gdybyś chciał, to musiałbyś mi podać, czy w Hot Boom-ie chcesz być ze mną w drużynie, czy w przeciwnej, i jaki chcesz mieć numer. Na koszulkach nie można mieć, ale ogólnie. Do 20.
    Innych Dziennikarzy też zachęcam!
    Zapisałam już kwiatuszka84 z nr-em 16 i jest ze mną w drużynie Hot Boom-a. Może być maks. 10 osób w drużynie ogółem.
    Ja będę miała numer 4.

    Pozdrawiam, Miskab10

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)