piątek, 25 maja 2012

(plusk) Ups!

Co to za plusk? Ups, przepraszam. Właśnie wyszłam z nowiutkiej toalety, która wyskoczyła dziś prosto w moje łapki z Maszyny Niespodzianek. Moja trzecia toaleta... już nie mam miejsca w
łazience! A to obok? To jest gra Pinball, która jest dzisiejszym prezentem dla Złotych Pand. Może znacie tę grę. Piłeczka nie może wpaść do otworu. Będę mogła sobie nareszcie pograć również w chatce.
A mama Billy'ego już prawie jest na Panfu! Wskaźnik wynosił jeszcze dzisiaj 62 %. Teraz wynosi około 84 %.


Zdjęcie pochodzi z bloga Panfu pod lupą

Prosiłabym też Dziennikarzy o podpisywanie swoich zdjęć, najlepiej adresem bloga. Jeśli któryś umie zrobić okrągły napis, niech napisze w komentarzu pod artykułem.
Ach, zapomniałabym! Jutro jest Dzień Matki!
Dzień, w którym obchodzono to święto, był wolny od pracy. Do tradycji należało składanie matce podarunków, głównie kwiatów i słodyczy, w zamian za otrzymane błogosławieństwo. Zwyczaj przetrwał do ok. XIX wieku. Ponownie zaczęto go obchodzić po zakończeniu II wojny światowej. (...) W Polsce Dzień Matki obchodzono po raz pierwszy w 1914 roku w Krakowie.
Definicja pochodzi z Wikipedii
Prosto znad Jeziora pisała dla Was Dziennikarka Naczelna Miskab10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)