wtorek, 13 listopada 2012

Nowy blog... już za rok!

Dzień dobry Pandy! Chciałabym was wtajemniczyć w jedną sprawę. A mianowicie mojego nowego bloga (Loverci). Będzie on nazywał się Nasze Panfu i powitamy go w Styczniu 2013. Będę na nim pisać jako inna Panda, ale tu wciąż jestem tą samą Lovercią! ;) Dlaczego dopiero w 2013? Ponieważ prace będą długie. Na razie zdążyłam zrobić jedynie projekty na papierze! Zanim moja myśl wejdzie w życie trzeba się trochę napracować. Moja głowa przepełniona jest: grafiką, projektami, szablonami, nagłówkami, kontami, planami i itp. Więc jak sami widzicie, będę miała trochę mniej czasu na pisanie bloga Dziennikarzy. Spróbuję jednak, aby moje posty pojawiały się dość często. Jestem dość zorganizowaną osobą i znajdę na pisanie czas.

Nabór dziennikarzy na nowego bloga rozpoczyna się już teraz! Swoje próbne artykuły zgłaszajcie na: nikitiapanfu@interia.pl! Pamiętajcie tylko posty. Można dołączyć różnorodną grafikę. Proszę nie przysyłać bezsensownych rzeczy na maila!

PS.: Mam nadzieję, że miskab10 się nie rozzłości... :|

Dziennikarka Lovercia, z milionami rzeczy na głowie

12 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja również, myślę, że ten blog będzie naprawdę super! W końcu jestem doświadczona w tym. Mam nadzieję, że blog zacznie być czynny wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie będę mógł się zapisać bo mam mało czasu dla siebie i dużo lekcjii

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, rozumiem. A jak nazywasz się w Panfu??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie będę mogła się zapisać bo za rok idę do gimnazjum, chcę iść do jednego z najlepszych w mieście (miasto liczy sobie 26 gimnazjów), więc nauki będzie sporo :( Mam nadzieję, że chociaż pół godziny znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, jak jest z tą nauką, nawet ja z trudem dostaję się na bloga! ;) Chociaż czasem znajduję na to czas bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie no problem. Tylko jak będę w gimnazjum... Ale uczę się dobrze, więc powinnam sobie poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie,

    Dzięki za umożliwienie czytelnikom zostawienia tu komentarza z odnośnikiem do innej strony. :)
    Ze swojej strony chciałbym zaprosić do zobaczenia strony internetowej o adresie https://ax-dynamics.com/. Polecam zwłaszcza wszystkim przedsiębiorcom!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie,

    Jeżeli poszukujecie najlepszej pożyczki, najlepiej online, bez wychodzenia z domu, chciałbym Wam serdecznie polecić Credy - firmę, która oferuje jasne zasady spłaty. kliknij tutaj i dowiedz się więcej.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)