sobota, 24 listopada 2012

Relacja z imprezy

Hej Pandy!
Z tej strony miskab10 i roch99!
Dłgo nie było rocha. Szkoda, że nie ma czasu na pisanie, ale w I klasie gimnazjum ma się dużo obowiązków, zwłaszcza że ona jeszcze trenuje gimnastykę artystyczną... Ja trenuję unihokeja, ale nie mam nawet w 1/6 tyle treningów co roch99.
Impreza właśnie się odbywa! Ja robię zdjęcia, roch99 nagrywa film. Pandy, które przyszły: Adik_Ciba, Panfu_Adik (ta sama osoba), Amy88, lps800 (ta sama os.), Lovercia, MusicGirl (ta sama), roch99, miskab10 (ja), Panfu_rox21, roz3, larkana. Impreza jest fajowa! Oto zdjęcia:







Jak widzicie, wspaniale się bawiliśmy!
Teraz zażarcie piszemy na czacie Dziennikarzy!
Roch, weź coś napisz:
Jak widzicie bardzo dawno tu nie pisałam. Ale teraz relacje z imprezy. Impreza była bardzo udana, proszę tylko nie zabijcie mnie. Miałam nagrać film, ale jednak ten film się nie nagrywał. I jestem strasznie zdenerwowana. Ale kit z tym, ale mamy za to przepiękne zdjęcia naszej Naczelnej Dziennikarki Miskab10. Bardzo podobało mi się jak Miskab10 w Szkole Podwodnej w akwarium chciała bardzo zejść na Dno Morza, ale jej się to nie udawało i dałam jej z Lovercią Espumisan oraz Stoperan. Ale niezłe to było jak nagle, gdy poszłyśmy do mojej chatki praktycznie wszyscy byli i teraźniejsi Dziennikarze się zeszli oraz nasi czytelnicy, dzięki którym mamy już ponad 10000 obejrzeń. Ale bardzo fajne było to jak wszyscy przebierali się w różniaste kostiumy. Dobra to tym akcentem kończymy ten post.
Dziennikarka Roch99 i Dziennikarka Miskab10 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)