niedziela, 11 listopada 2012

Problem z Logowaniem!

Przepraszam, was, ale dziś na Panfu wystąpiły problemy z logowaniem. Nie wiem, czy będę mogła dla was pisać. Wpisuję odpowiedni login i hasło, ale napisane jest, że moje hasło lub nazwa jest nieprawidłowa. Przysięgam, że wszystko wpisuję dobrze! Czy was też coś takiego spotkało??

Gdy odzyskam dostęp do konta powiadomię was o tym! Mam nadzieję, że już jutro takiego problemu nie będzie.

Być może żadna nowa notka na blogu się nie pojawi, ale z tego co przeczytałam na blogach, nic nowego się na razie na Panfu nie wydarzyło. 

Wasza kochana

Dziennikarka Lovercia

4 komentarze:

  1. Tak, ja też miałam takie problemy wczoraj. Godzinę próbowałam sie zalogować. PRzyszła moja mama: "Wpisz powoli login i hasło od nowa". O dziwo, zalogowałam się! Wystarczy coś pokazać mojej mami, że nie działa, a zaczyna działać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogłem się wczoraj zalogować. Postanowiłem wyłączyć komputer i znowu wejść na Panfu. Wtedy się udało.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja...spędziłam cały dzień bez panfu!!.O nie!.

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)