niedziela, 11 listopada 2012

Zaproszenie na urodziny Dziennikarzy!


My, Dziennikarze Panfu, także chcielibyśmy zaprosić wszystkich Was na nasze urodziny.

Plan:
24 listopada (sobota) - urodzinowa impreza na Panfu, serwer Pandaguay, godzina 18:00, Sala Rycerska. Liczymy na przybycie!
25 listopada (niedziela) - nowe tło na blogu i nagłówek, pomyślimy nad zmianą całego szablonu, ale nie na pewno.
26 listopada (poniedziałek) - ponowne odświeżenie nagłówku, gości z imprezy proszę o wysłanie zdjęć swoich machających pand na roch99miskab10@wp.pl, umieścimy je w nagłówku. Na ten tydzień w nagłówku nie będzie Dziennikarza ani Pandy Miesiąca.
30 listopada (piątek) - zmiana nagłówka na zimowy, z przywróceniem Dziennikarzy i Pand Miesiąca.

Zmiany: tło (zimowe), nagłówek, być może nowy wygląd.
Liczymy na przybycie: Dziennikarzy, Reporterów, pand z Panfu pod lupą i Czytelników, a także innych chętnych!

~Dziennikarze Panfu

Zaproszenie napisała: DN Miskab10 (ustalone z roch99)

12 komentarzy:

  1. Miskab10, niestety, jak pewnie przeczytałaś, nie mam dostępu do konta. Nie mogę wysłać zdjęcia pandy! :( Ale spróbuje, może jeszcze jakieś mam na komputerze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz się spieszyć, zdjęcie chciałabym dostać do 25 listopada. Najpóźniej 25! Masz czas, spróbuj zresztą wpisac p-o-w-o-l-i hasło i login, upewniając się, a poza tym sprawdź konto mailowe, na które zapisałaś pandę. Może ktoś przejął Twoje konto (choć to mało prawdopodobne) i zmienił Ci hasło. Albo spróbuj później, mozesz tez napisać do moderatorów o problemie (zjedź na dół strony głównej Panfu i kliknij w Kontakt). Uwaga, mogą być i z tym problemy, tam trzeba wpisac sumę działania, której oni nie odczytują często prawidłowo!
    Pozdrawiam, Miskab10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miskab10, zrobiłam wszystko co mi zaradziłaś! P-o-w-o-l-i wpisywałam hasło. Pisałam do moderatorów. Gdy jednak klikałam "Wyślij", pokazywało, że wynik działania jest nieprawidłowy (7+3). Jednak wiem, że ten problem nie spotyka tylko mnie. Na Oficjalnym Blogu Panfu, zobaczyłam komentarze pod nową notką. Dużo osób pisało, że również nie może się zalogować. Raczej nikt konta mi nie ukradł! ;) Mam nadzieję. Moje hasło nie jest takie łatwe.

      Myślę, że niedługo ten problem zniknie. Jeśli nie, nie wiem jeszcze co zrobię. Ja tam jestem optymistką! :D

      Usuń
  3. Ech... Włącz i wyłącz komputer albo cierpliwie poczekaj do jutra. Wiele osób ma problemy, pewnie moderatorzy cos przerabiają. W takich wypadkach można mieć problemy techniczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problemy z logowaiem :(((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mogę się zalogować!! Ty również spróbuj miskab10!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, larkana! Ja również zamierzam wpaść! :) Będzie też miskab10! Coś przeczuwam, że ta imprezka będzie supcio extra!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też przyjdę!jak mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki :) Mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze ktoś oprócz Was, chciałabym, żeby byłym Dziennikarzom udało się wpaść :) Albo osobom z Panfu pod lupą http://rox21-rox21.blogspot.com/
    Lovercia, dzięki, że rozruszałaś trochę Dziennikarzy :) Gdybyś tu nie pisała, założę się, że gdybym ogłosiła spotkanie, nikt by nie przyszedł, bo blog byłby mniej popularny.
    Pozdrawiam wszystkich, którzy zamierzają wpaść,
    DN Miskab10
    PS Luksusowo by było, gdyby roch99 znalazła czas na napisanie ze mną wspólnej relacji z imprezy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem dinozaur9 i dopiero pierwszy raz znalazłem się na tym blogu, fajny jest - zapewne przyjdę :)

    dinozaur9

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)