środa, 14 listopada 2012

Robot piorunuje wzrokiem, Profesor ma już pomysł + Level Booster

Oh! Pandy jak mi dobrze, teraz wreszcie mogę się zalogować. Ale ten robot wyjątkowo mnie wkurzył!!!! Zamroził mnie! Potem, gdy zdążyłam już się rozmrozić - on zrobił to znów. Niemożliwy on jest.

Ale wracajmy do Profesorka Bowkrooma. Ma już rozwiązanie, jak to w środy ;) Jednak nasz zdolny Bowkroom nie mówi nam za wiele...


Z nadzieją na jakąś wskazówkę czy "coś" wróciłam na Tor Wyścigowy, do robota. Widziałam kiedy ten blaszak zamienił jedną Pandę w kostkę lodu. Szybko, kiedy miał mnie na celowniku, uciekłam. Biegłam, zdyszana do Miasta. Byłam zmartwiona sprawą robota. Profesor jest zdolna na wiele więcej, niż tylko jego dzisiejsze słowa, cytuję "Ui ui ui... Evron w końcu dowiedział się jak sie obsługuje pilota... Wszystkie Pandy, kryjcie się!". To my już wiemy profesorku. Powiedz nam coś więcej. Eh! Postanowiłam nie tchórzyć. Ponownie (!!!) wróciłam na Tor. Wtedy, w mgnieniu oka robot rzucił we mnie niebieski promień i zamroził w Panda-kostkę lodu.


Tego już za wiele! Ten robot naprawdę mnie wkurza (na takiego maxa, że sobie nie wyobrazicie :D).

Zapomniałabym wam powiedzieć, kochane Pandy. Zajrzyjcie do Level Bostera, bo wasze poziomy zostaną podwyższone! :)

Mam poziom 33, a wy? Piszcie w komentarzach! :)

Dziennikarka Lovercia

2 komentarze:

  1. Ja mam 6 i ten blog mi się bardzo podoba. Będę tu zaglądał częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Anonimowy. Są tu częste wpisy, jednak ich liczba bodajże będzie się zmniejszała.

    OdpowiedzUsuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)