sobota, 3 listopada 2012

Wujek Risotto na Panfu!

Niedawno przechadzając się plażą weszłam do szpitala zauważając Pandę o imieniu Risotto, a obok nie doktor Feelgood. Byłam bardzo ciekawa co tu się dzieje. Spytałam o to doktor. Dowiedziałam się że panda o imieniu Risotto to wujek Elli i jest w krytycznym stanie! Doktor niestety nie wie jak ma mu pomóc. Jego język jest związany w magiczny supeł. Risotto mówi tajemniczym językiem, słychać tylko mnóstwo "o". Doktor Feelgood nie może zrozumieć mowy wujka Elli i ma nadzieję że nam się uda go rozszyfrować.
Tu jednak żadne lekarstwo nie pomoże, potrzebujemy "zaklęcia odwrotnego".
Faktycznie, wujek Risotto jest bardzo mało zrozumiały. Brzmi to jakoś tak: "Koaomaoroioao woioeo cooo roooboioco".














Hmm, ale w pierwszym słowie mnie coś tknęło. Myślę że chodzi tu o Kamarię! Może ona zaradzi?









Skierowałam się w stronę Zamku, aż dotarłam do Zamkowej Wieży. Kamaria siedziała spokojnie w swoim wielkim, wygodnym fotelu. Spytałam się jej o wujka Risotto. Dowiedziałam się, że Kamaria poznała już sprawę wujka Elli.
Jedyną pomocą dla niego mikstura z pająków, lecz zebranie potrzebnych składników jest baaardzo trudne i niebezpieczne. W Tajemniczym Lesie znajdziemy przewrócony pień drzewa, do którego musimy wejść, jednak nie jako panda, a zamienieni w pająka. Jako pająk możemy zbliżyć się do wielkiego włochatego pająka, którego potrzebujemy trucizny, aby Kamaria zrobiła eliksir.
Dostajemy wówczas probówkę do zebrania trucizny. Aby zebrać truciznę pajęczyca musi być spokojna, gdy będzie zdenerwowana nie da nam trucizny.
Kiedy nasz flakon będzie pełny, musimy wrócić do Kamarii.

Wolnym krokiem poszłam do Lasu. Spróbowałam wejść do środka pnia. Auć! Zapomniałabym, trzeba się zmienić w pająka! Już jako zmieniona w pająka weszłam do pnia.
Było tam strasznie ciemno, a pajęczyca siedziała naprzeciwko mnie.




















Faktycznie zebranie jadu jest dość trudne. Chodzi tu o to, aby uciekać przed lecącymi pajęczynami, dopóki pająk nie stanie się różowy.



Kiedy już osiągniemy swój cel podchodzimy do pająka, aby zabrać od niego jad. Musimy tak zrobić trzy razy (zebrać jad). Jednak wraz z próbą pająk strzela większą ilością pocisków! Uwaga!
Gdy flakon napełni się różowym płynem może wyjść z powrotem do Mrocznego Lasu i iść do Kamarii.
Po odczekaniu kilku sekund mamy gotowy eliksir. Szybko! Biegniemy go podać wujkowi Risotto.













Skierowałam się znów w kierunku Plaży, ponownie weszłam do Szpitala i oznajmiłam doktor Feelgood, że eliksir już gotowy.













Po wypiciu magicznego eliksiru, wujek Risotto może znów normalnie mówić. W podziękowaniu daje nam gustowną, hawajską koszulę! I na dodatek możemy ją nosić przez 5 dni nie będąc Złotą Pandą!

Tak wygląda w koszuli nasza panda 


Pozdrowienia znad morza! Prosto z plaży

Dziennikarka Lovercia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)