sobota, 25 lutego 2012

Dziennikarze Roku i stopniały bałwan

Hej Pandy!
Mam Wam kilka bardzo ważnych rzeczy do powiedzenia.Po pierwsze,zapominalska jestem na maksa i zapomniałabym:od teraz w zakładce Dziennikarze Roku możecie znależć tabelki ze statystykami z danego roku.Możecie też zobaczyć,kto był Dziennikarzem danego roku,klikając na napis Dziennikarz Roku po prawej stronie.Niedługo umieszczę na licencjach puchary:złoty dla mnie,srebrny dla rocha99 i brązowy dla roszczochrańca99.
Poza tym dziś wszystkie Pandy dokonały egzekucji na bałwanie.Temperatura w suszarce osiągnęła najwyższy poziom i dzięki temu z naszego bałwanka została tylko kałuża! ;) Cały tłum Pand zebrał się na dziedzińcu i przeszkadzał mi,ale wróciłam za kilka minut na Dziedziniec i udało mi się zrobić fotkę bałwanowi ;)











Za ponowne uratowanie naszej wspaniałej krainy Panfu otrzymaliśmy koszulkę z bałwanem:






No,teraz Snow Protector może swobodnie pójść do szafy,jednak na wierzch,bo kto wie,czy Evron czegoś znowu nie wymyśli.Na szczęście śnieg już u mnie stopniał,więc Evron nie ma możliwości zbudowania bałwana :)
Dziennikarka Naczelna miskab10









PS Wiem,że mam non stop tą samą fotkę mrugającej Pandy,jednak za 5 dni kończy mi się ZP i zmienię sobie na inną.Mam komplecik z zeszłorocznych misji i za SMS-a. ;)
PPS Ten post jest dokładnie 100-ny na naszym blogu!
PPPS Wstawiłam już do licencji zielone gwiazdki Dziennikarzy Roku i puchary.
PPPPS Od teraz czerwoną gwiazdkę dostaje się za 60 postów (5 poziomów),ponieważ spuściłam limit jednego poziomu do 12 postów.A ja już jestem baaardzo blisko czerwonej gwiazdeczki!!!

2 komentarze:

  1. Wreście znalazłam tą stonkę... Pozdro ,D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!Zachęcam:dopisz się do Czytelników (na dole bloga).

      Usuń

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)