środa, 8 lutego 2012

Przerażający bałwan

Kochane Pandy,
trzymajmy się razem! Na dobre i na złe! W tym wypadku akurat na złe. Bo... jak powiedziała Wam roch99 i roszczochraniec99, na Dziedzińcu Zamkowym stoi OLBRZYMI bałwan! Z taaaką upiorną miną! O mój Boże... może niektórzy pamiętają wakacje sprzed półtora roku, kiedy potężny czarownik Krucio przybył na Panfu i zamieniał codziennie jeden przedmiot w kamień! Za pomocą magicznej laski, którą można było zdobyć razem z jakimś tłem lub mebelkiem w Maszynie Zagadek po rozwiązaniu zagadki (tej, co znajduje się obecnie w grze Magic Maze), odczarowywało się ów przedmiot. Ale pewnego dnia Krucio zamienił Maszynę Niespodzianek w kamień! Wtedy nie było rady. Pandy, za pomocą specjalnego zaklęcia "BABOOM!" zamieniły Krucia w dziecko. Domyślacie się? Paul the Kid jest tym dzieckiem. Nie pamięta on swojej przeszłości, lecz Evron doskonale o niej wie. Teraz chce przyciągnąć do siebie Paula the Kid, żeby z nim współpracować. Próbował już raz, rok temu, za pomocą naleśnika, lecz mu się nie udało. Wtedy powstała misja "Detektywi w Bitterlandii". Teraz Evron ulepił bałwana (takiego samego bałwana jak on!) i sprowadził go na Panfu. Nakręciłam film z tego, jednak wstawię go tutaj dopiero jutro. Na filmie pokazane są moje przeżycia na Dziedzińcu Zamkowym. Większość filmu to nieudolne próby przejścia na drugi koniec Dziedzińca - z powodu zamienienia w kostkę lodu przez bałwana. Nigdy nie zapomnę jego przerażającego śmiechu! Buhahahahahahahahuhuha! Brrr... Tak więc żeby przejść, zamieniałam się w myszkę lub zielonego ducha. To była przygoda...
Ależ się rozpisałam. No, muszę już kończyć. Zaraz będę szła spać... jutro mam kulig!
Dziennikarka Naczelna miskab10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)