środa, 1 lutego 2012

Wredny plan Evrona

Hej Pandy!
Wiecie co,ten Evron jest jednak naprawdę wredny.Znowu,jak przewidziała roch99,coś szykuje.Jakiś "mroźny plan",jak piszą Max i Ella w swoim Dzienniku.Dziś z samego rana poleciałam do Kamarii.Jednak ona nie miała nastroju na pogaduszki.Kazała mi iść popatrzeć przez Teleskop.Ja,cała zdziwiona,zrobiłam to.I co widzę?Pytanie za sto punktów:












Evron buduje bałwana?Hmmmm....nie wygląda to jakoś niesamowicie strasznie,ale...jestem przekonana,że to przez niego Napasapa marznął.Kiedy wróciłam do wieży zamkowej,Kamaria powiedziała to samo,że to niby nic niebezpiecznego.Ale kazała mi jeszcze raz popatrzeć w piątek.Nie no,nie wytrzymam i zajrze jutro i w piątek.Zobaczymy.Oby wszystko się szczęśliwie skończyło!
Dziennikarka miskab10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)