piątek, 1 czerwca 2012

Drzewa stają się brzydsze, maszyna New Item i zniżka na Dzień Dziecka


Gdy dzisiaj weszłem na stronę główną Panfu, zjechałem
nieco w dół i zobaczyłem promocje związaną z Dniem Dziecka.
Właśnie z tej okazji mamy zniżkę na Złoty Pakiet, a to jest aż 50% ZNIŻKI. Więc nie traćcie czasu i kupcie Złoty Pakiet swoim pociechom, dorośli! Już po tym , poszedłem zobaczyć przed zamek i sprawdzić czy sie nic nie dzieje z drzewem, popatrzyłem i okazał się że moc Evrona działa
nadal i przez to korzenie drzew są na całym zamku. To jest KATASTROFA !
Nie wiemy co mamy zrobić.



Także dzisiaj działa Maszyna Niespodzianka, która daje fantastyczne prezenty.


Więc sprawdźmy co dzisiaj dostaniemy. Dzisiaj dostajemy hydrant z wodą do naszych
chatek. Gdy na nią naciśniemy to się woda uniesie do góry.
To byłoby na tyle.
                   Prosto z Panfu pisał Dziennikarz Adik_Ciba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chat - czyli mini-kawiarenka ;)